TAM BANA GÖRE KARELER

Filed under , , by elmacik guzeli on 18.5.10

0



 






homedit

Tatilimin geldiği şu günlerde bu görüntüleri beğenmemem pek mümkün değildi sanırsam. Neyse ki bu haftasonu eşimin işsel durumlarından dolayı bi sıkıntı çıkmazsa 3 günlük bir kaçamak yapmayı planlıyoruz. Onu da daha sonra anlatırım.
En çok hoşuma giden de son foto oldu. Bir anda kendimi tezgahın arkasında gördüm, bu upuzun masada arkadaşlarımız, sevdiklerimiz oturmuş, ben bir taraftan onlara yemek yapıyorum, bi taraftan da muhabbete dahil oluyorum; yemekler, tatlılar piştikçe kimseye elletmeden önce fotoğraflarını çekiyorum, sürekli bu kare güzel olmadı, bi tane daha çekmem gerekiyor diyerek insanların sabrını zorluyorum. Mutfakta işim bitince de arkamdan biri ortalığı topluyor :)

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails