SEPHORA GİRLS

Filed under , , , , , , , , by elmacik guzeli on 19.5.10

0




 


Geçen hafta içinde Barbi'li makyaj siparişi almıştım Duru'dan, belki vardır diye haftasonu Sephora'ya girmiş, küçük kızlara yönelik Sephora Girls adında bir serinin olduğunu öğrenmiş oldum. Çok büyük setler olmakla beraber, benim aldığım cep telefonu şeklinde olan da vardı. Duru her yere taşımak isteyecektir ve "ihtiyacını" karşılar (dört far, dört ruj rengi) diye daha "mobil" bişey aldım. Kullanılan malzemelerin zararsız olduğunu bilgisini verdiler mağazada, doğruluk payı nedir bilmiyorum.
Sağ sola bakmadan kasaya kadar gittim ve kendime bişey almadan mağazadan
çıkabileceğim diye sevinirken, kasanın yanına koydukları aşağıda resmi olan ve Anneler Günü için özel üretilmiş güzellikle göz göze geldik. Renklerini çok beğendim, fiyatını da makul bulduğum için (hala kendimi rahatlatmaya çalışıyorum yalnız) hemen kaptım. Duru'nun haberi yok, yoksa cep telefonu benim olacak diye korkuyorum :)




Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails