GEÇEN HAFTA..

Filed under , , , by elmacik guzeli on 18.10.10

0


Biraz babasının iş seyahatinde olmasını da fırsat bilerek uzun zamandır konuştuğumuz fakat cesaret bulamadığımız için sürekli ertelenen kulak deldirme ve nerdeyse 3 yıldır hep uzun olan kızımın saçlarını kısa kesme olaylarımızı gerçekleştirdik. Aslında küpe olayında çok istemekle beraber kendisi talep edince yapma niyetindeydim, sonuçta az da olsa ağrılı bir durum. Neyse ki fazla beklememize gerek kalmadı. En yakın arkadaşlarından biri kulaklarını deldirince "iğneli küpe" diye dolanmaya başladı, birden olay acil durum statüsüne yükseldi. Arkadaşından da aldığı bilgi doğrultusunda ağrı hissetmeyeceği yönünde emin olarak oturduğu koltukta ufak bir şaşkınlık yaşadı, gözler yaşlarla dolmak üzereydi ki aynada gördüğü ile çok mutlu oldu ve yüzünde kocaman bir tebessüm oluştu. Hala giyinirken biraz tedirgin oluyor fakat bu olayı bir sıkıntı çıkmadan atlattığımızı söyleyebilirim.
Soğuk günlerde Duru da biz de rahat ederiz diye saçını kesme fikri benimdi, yalnız işin ucunda kendini beğenmeme durumu vardı ki bu da bana sürekli olayı ertelemem için yetiyordu. Beni şu yaşında bu hale getiriyorsa ilerde ne olur diye düşünmeden de edemiyorum. Cumartesi kendi saçıma boya ve kat verdirme işlemleri arasında onun da saçı kesiliverdi. Yüzündeki gülümsemeyi görünce rahatladım, çekilmezdi yoksa dırdırı..


Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails