ÇİKOLATALI CUPCAKE

Filed under , , , , by elmacik guzeli on 8.7.10

0


Aşağıdaki malzemelerle 10-12 adet elde edebilirsiniz. Ben miktarların yarısını kullandım, 5 1/2 adet çıkarttım. Evde kapış kapış gitti, umarım sizin de hoşunuza gider. Ben içinde ceviz ya da fındık olursa daha güzel olur diye düşünüyorum. 

Malzemeler: 

80 gr bitter çikolata
1 su bardağı un
1/2 çay kaşığı kabartma tozu
1/2 çay kaşığı karbonat
3-4 çorba kaşığı oda sıcaklığında tereyağ
3-4 çorba kaşığı tozşeker
2 adet yumurta
1 çay kaşığı vanilya
1/2 su baradağı krema
1 tutam tuz

Bitter çikolatayı buharda eritin ve ılımaya bırakın. Ayrı bir yerde un, kabartma tozu,, vanilya, tuz ve karbonatı harmanlayın. Toz şekeri ve tereyağını mikserle karıştırın. Üzerine çikolatayı ekleyerek karıştırmaya devam edin. Teker teker yumurtaları ilave edin. Kremayı ekleyip karıştırmaya devam edin. Son olarak unlu karışımı da ekleyin, bir parmak boşluk kalacak şekilde kağıt kalıplara yerleştirin ve önceden ısıtılmış 170 dereceli fırında 20 dakika pişirin.

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails