ANNELER GÜNÜ HEDİYESİNİN YARATICI OLANI

Filed under , , by elmacik guzeli on 4.5.10

0



Geçen hafta başında eşim bana Anneler Günü hediyesi aldığını, fakat hediye gelene kadar ne olduğunu söylemeyeceğini belirtmişti. Beklemekten hoşlanmayan meraklı ve sabırsız ben, eşimi bu konudan bahsederken bir de heyecanlı görünce iyice merak etmeye başlamış, tüm tuzak soru ve ufak tehditlere rağmen hediyenin ne olduğunu öğrenememiş, rüyalarımda görmeye başlamıştım. Son olarak perşembe veya cuma günü (geçen hafta) hediyenin Ankara'da olacağını öğrenmiş, mayısın ikinci pazarına kadar beklemem gerekmeyeceği için mutlu olmuştum. Kargo şirketindeki bir aksilikten dolayı hediye beklenen tarihlerde Ankara'ya gelememiş ve pazartesi günü ulaşacağı bilgisini almıştım. Yalnız pazar günü eşim de artık dayanamayarak alışveriş yaptığımız sırada, kendisine rakip bir firmanın bu dergide reklam verdiğini ve görmek istediği bahanesiyle Süper dergisini aldı. Derginin her tarafını karıştırıp bahsettiği reklamı "bulamadığını" görünce yardım teklif ettim ve bu yukarıda gördüğünüz yarım sayfa reklamı 3-4 kez geçerek görmedim (algıda seçicilik işte). Biraz yardımla :) nihayet görmem gerekeni gördüm ve birkaç saniye resmen donakaldım, çünkü hiç beklemediğim birşeyle karşılaşmıştım. Eşim benim bu blogla uğraşmayı ne kadar çok sevdiğimi, her yeni gelen ziyaretçiye ne kadar heyecanlandığımı bildiği için bana böyle bir sürpriz yapmaya karar vermiş, yüksek tirajlı moda ve alışveriş dergilerini araştırıp, abonesi olduğum bu dergiye karar vermiş. Plana göre dergi bana nisan ayının sonunda kargoyla ulaşması gerekiyordu ve ben dergiyi karıştırırken sürprizi görecektim. Planda ufak bir şaşma olsa da bayıldım :)   

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails