DÜĞÜN ELBİSESİ

Filed under , , by elmacik guzeli on 16.4.10

0


23 Nisan kutlamaları için kreşten mavi elbise istediler ( geçen yıl da kelebek kanatları istemişlerdi, evin her tarafı kanat olmuştu hanımefendiye, pardon hanımefendi yok, sevmiyoruz bu kelimeyi, düzeltiyorum Duru'ya beğendirene kadar). Geçen akşam koca alışveriş merkezinde eli yüzü düzgün bişey bulamamıştım, kot elbisesiyle idare eder artık derken dün kafamdaki elbiseyi buldum, yeni sezon fiyatına kıyıp aldım, bir krizi daha atlattık sevinciyle huzurlu ve gururlu bir şekilde evime gittim. Duru'ya elbiseyi gösterir göstermez çarşıdaki hesabın eve uymadığını (ters mi oldu ne) anlamış oldum. En yakın arkadaşlarından birinin annesi erken davranıp aldığı elbiseyi kreşe göndermiş, öğretmeni beğenmiş, kızlara aynı elbiseyi tembihlemiş, annelere de günlüklere alınacağı adresi de yazarak not düşmüş. Mağazaya gittiğimizde tahmin ettiğim gibi reyonlar arasında üstü puantiyeli altı çiçekli mavi elbise arayan başka anneler de vardı, çaktırmadan herkes diğerlerine bakıyor, birisi elbiseyi bulursa diğerleri de o tarafa hücum etmek için hazırol pozisyonunda. Görevliler de elbiseyi bulamadı ve herkesin vazgeçtiği anda aynen Duru'nun tarif ettiği elbiseyi (aslında tunik) gördüm ve mutlu mesut bu olayı kapattık.

Dün mavi elbiseyi (ilki) aldığım yerde yukardaki süslü elbiseyi görüp düğün için uygun olacağını düşünmüş, Duru'nun onayına sunmuştum. Fotoğrafta beğenip beğenmediği belli oluyor sanırım.. :)

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails