MANGOSHOP AÇILDI :)

Filed under , , by elmacik guzeli on 19.2.10

0


Neden hala yapılmadı diye düşündüğüm şu günlerde, Mango bana sürpriz yaptı ve mangoshop Türkiye'yi açtı; darısı Zara, İpekyol, Park Bravo, Nine West, Polo ve sayamadığım birçok markaya. Bugün ilk siparişimi verdim, bakalım sıkıntı yaşayacak mıyız. Bazı sanal mağazalar tıkır tıkır çalışırken, bazıları çok üşengeç ve ilgisiz (ama olmaz ki canım). Mango'ya gelirsek ben mağazalarından alışveriş yapmayı çok sevmiyorum, ürün sergilemesi kötü, ürünler üst üste, kasada ve kabinlerde kuyruklar, indirim zamanlarında ayakta boş yer yok, fakat iş internete düşünce olay değişti. Bir de bedenleri tutturabilirsem tam süper olacak (Mango'da giydiklerimin bir üst bedenini almak zorunda kalıyorum, biraz can sıkıcı, fakat aldıklarımı düşününce hemen geçiyor :)). Unutmadan, mangoshop hoş geldin hediyesi de düşünmüş sağolsun ve  ilk alışverişinizde kullanmak üzere %10'luk bir indirim hazırlamış. www.mangoshop.com

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails