ÇANTA İÇİNDE ÇANTA

Filed under , , by elmacik guzeli on 25.2.10

0












Bu çantaları bulduğum için çok mutluyum, çünkü sevmediğim bir durumdan kurtardılar beni. Malum biz bayanlar ne kadar çantamız olursa olsun yenisini almaya her zaman hazırız (bir de bunları koyacak yeterince yerimiz olsa). Gerçi günümüz çantalarına çanta demek biraz zor, resmen küçük valiz. XXL çantaların da en önemli özelliği fazla iç bölmelerinin olmaması (istisnalar kaideyi bozmaz). Çantanın içinde bişeyler bulmak için harita gerekiyor. Hal böyle olunca yukarıda resimleri görünen bol cepli çantalar çok yarayışlı oluyor. Benim için asıl önemli işlevi çanta değiştirmeye gelince belli oldu, iki hareketle tüm malzemeleri o gün kullanacağım çantaya aktarmış oldum. Böylece de diğer çantada bişeyler unutma derdim de kalmadı. Ben D&R'da bulabildim, biraz aramak zorunda kaldım, çünkü her şubesinde yok, internet sayfasında da satılıyor, yalnız ürün resimleri yok.





Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails