KABAKLI MUSKA BÖREĞİ

Filed under , , , by elmacik guzeli on 3.12.10

0

Kabak ile yakınlaşmam devam ediyor etmesine de yine önyargılı davrandım, kabak da yine beni yanılttı, beklediğimden daha güzel bişey çıktı ortaya. Kendisinden huzurlarınızda özür diliyorum..

Malzemeler:

3 adet yufka
1 su bardağı eritilmiş margarin ve sıvıyağ karışımı
2 adet kabak
350 gr beyaz peynir
1/2 demet maydonoz
1/2 demet dereotu (ailecek sevmediğimiz için ben biraz daha az kullandım)
1 yumurtanın sarısı
çörekotu

Kabakları yıkayıp kabuklarını soyduktan sonra rendeleyin ve suyunu sıkın. Derin bir kapta ezilmiş beyaz peynir, ince doğranmış maydonoz ve dereotuyla karıştırın. Yufkaları 10 cm genişliğinde şeritler şeklinde kesin. Her bir şeridi yağlayın, bir ucuna iç malzemeden koyun ve muska şeklinde sarın. Üzerine yumurta sarısı sürdükten ve çörekotu serptikten sonra önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında kızarana kadar pişirin.


Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails