AV MEVSİMİ

Filed under , , , by elmacik guzeli on 8.12.10

0

Nerdeyse kimsenin bloga giremediği şu günlerde film tavsiyesi yazmak aslında biraz saçma olacak, elmacık güzeli tekrar ulaşılabilir olduğunda belki film vizyondan kalkmış olacak (ufff). Neyse belki ilerde DVD'sini almak isteyenler için faydalı olabilir diye bir iki bişey yazayım içimde kalmasın. Filmi merak etmekle beraber çok başarılı bir yapımla karşı karşıya kalacağımı düşünmüyordum, giderken çok istekli değildim yani. Neyse ki seyredilesi filmmiş de sıkmadı beni. Mutlaka görmeli mi? Değil bence, yolunuz düşerse uğrayın hesabı. Mutlaka görülesi Cem Yılmaz'ın şarkı söylediği şarkı sahnesi var ki o da zaten tüm internet sitelerinde yayında. Gerilim yaşamadım, film sakin sakin ilerliyor, biraz gerilseydim daha iyi olurdu. İtiraz etmek istediğim iki durum daha var. Birincisi sonunu ufak bir değişiklikle seyretmek isterdim (iyi sonlara alışığız ya), hani ölmezdi de, komaya girerdi sadece, sonra uyanırdı, değeri anlaşılırdı ve birleşirlerdi. İkincisi de Şener Şen'in oynadığı karakterle ilgili, gerçek hayatta yok böyle bişey, bana hiç inandırıcı gelmedi. Bunun dışında oyunculuklar konusunda hiç lafım yok, gayet başarılı.

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails