TAŞINDIK TAŞINDIK

Filed under , by elmacik guzeli on 4.3.10

0




Duru'nun doğumuyla mecburi istikamet olan babaannenin oturduğu sempti değiştirme planları son zamanlarda hız kazanmışken, eşim beni de şaşırtarak son sürat taşınmaya ve yeni evimize karar verdi. ( Mimarlara ev beğendirmek çok zor çoook).
Taşındık taşınacağız derken bir ay geçmiş bile yeni evimizde oturmaya başlayalı. Ev değişikliği ile birlikte bazı eşyaları da değiştirmek zorunda kaldık,  evimizi güzelleştirmek için de yeni şeyler aldık. Yukarıda fotoğrafları görünenleri Top 3 olarak buraya ekledim. Hala şu da güzeldi bu da güzeldi modundayım, ilerki günlerde ek liste yaparsam şaşırmayın, Top 100'e kadar yolu var ne de olsa. Bu seçimleri yaparken de mutfak eşyalarını listeye dahil etmedim yoksa çıkamıycaktım işin içinden... dahil etse miydim acaba :)  

Bu arada taşınma sırasında bize yardım eden ufak bir ordu vardı, sayelerinde de ev çok çabuk yerleşti. Evdeki ilk davetimizi de onlarla gerçekleştirdik doğal olarak. Davet ve yemek tarifleriyle ilgili bilgileri de yarın paylaşırım artık. 

Comments Posted (0)

Related Posts with Thumbnails